[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

baza wiedzy > Leksykon PR > Hasła

 

 

Do’s & Dont’s

Do’s & Dont’s - lista zagadnień, tematów, sformułowań, określeń oraz zachowań (np. nie kłam), które powinny lub nie powinny być używane przez przedstawicieli firmy w proaktywnej komunikacji z otoczeniem.

Lista takich zagadnień przygotowywana jest najczęściej w sytuacjach kryzysowych oraz z komunikacji kwestii delikatnych i newralgicznych z punktu widzenia interesów firmy, jak np. wyniki finansowe. Lista Do’s & Dont’s powinna być przygotowana w postaci krótkich, jasno sformułowanych punktów, które jednoznacznie wskazują na to, co może, a co nie powinno być komunikowane. DCD

 

 

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl