[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

baza wiedzy > Leksykon PR > Hasła

 

 

Credentials

Credentials - Listy uwierzytelniające lub referencje, jakie agencja otrzymała od swoich klientów po zakończeniu pracy, potwierdzające doświadczenie firmy w realizacji projektów w jakimś obszarze.

Credentials przedstawiane są potencjalnym klientom w celu potwierdzenia wiarygodności i kompetencji firmy w danej dziedzinie. Credentials powinny zawierać informację o tym, kiedy i w jakim zakresie agencja pracowała dla klienta oraz jak w ocenie klienta wywiązała się ze swoich obowiązków. Jako credentials agencji uznaje się także udokumentowane w formie case study doświadczenie z realizacji projektu, umieszczane w prezentacjach agencji, na stronach www lub w publikacjach branżowych. DCD

 

 

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl