[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

baza wiedzy > Leksykon PR > Hasła

 

 

Coverage

Coverage - efekty medialne, czyli relacje w mediach dotyczące realizowanego projektu. Coverage jest elementem ewaluacji projektu PR, czyli jego skuteczności.

Przy ocenie coverage’u istotna jest nie tylko ilość publikacji, ale także ich jakość, czyli kontekst (pozytywna, negatywna, neutralna), miejsce i wielkość publikacji. Jednym ze sposobów mierzenia jakości coverage’u są impresje, które oznaczają liczbę osób, które miały kontakt z danym artykułem lub programem w radiu lub telewizji. Innym, budzącym kontrowersje, jest sprawdzanie ekwiwalentu reklamowego, czyli sprawdzanie wartości reklamowej wielkości artykułu prasowego lub czasu trwania programu radiowego lub telewizyjnego, jaki został przygotowany w mediach na temat naszego projektu. Pomocne w sprawdzaniu osiągniętego coverage’u są firmy zajmujące się monitorowaniem mediów pod kątem zleconego słowa lub słów kluczowych. DCD

 

 

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl