[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

baza wiedzy > Leksykon PR > Hasła

 

 

Bridging

Bridging - technika komunikacji bezpośredniej służąca przejmowaniu kontroli nad rozmową w celu przekazania (zob.) Kluczowych Przesłań istotnych dla nadawcy.

Bridging znany jest także jako metoda ABC. Używany jest najczęściej w dialogach i dyskusjach - w szczególności podczas wywiadów oraz debat. Bridging polega na tym, by - po uzyskaniu głosu nawiązać do pytania lub wypowiedzi przedmówcy (A - answer), a następnie w wypowiedzi znaleźć znaczeniowy "most" (B - bridge), łączący tezę zawartą w tej odpowiedzi a Kluczowym Przesłaniem, na którego zakomunikowaniu (C - communicate) nadawcy zależy.

 

 

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl