[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

baza wiedzy > Leksykon PR > Hasła

 

 

Biała Księga / White Paper

Biała Księga / White Paper - Raport sporządzony przez organizację (firmę, instytucję, stowarzyszenie) lub na jej zlecenie, kompleksowo przedstawiający określony problem lub temat, czasem (np. w branży IT) konkretną technologię a nawet specyficzny produkt.

 Białe księgi najczęściej sporządzane są w istotnych kwestiach społecznych, np. problemów związanych z określonym typem chorób, stanu i możliwości rozwoju określonych dziedzin gospodarki, kontrowersyjnych kwestii politycznych. Dokumenty te często wskazywać mogą metody lub drogi rozwiązania opisywanych problemów. Często białe księgi są wynikiem i podsumowaniem pracy jakiegoś komitetu, grupy roboczej, czy ekipy badawczej. Przedstawiają rezultaty, wnioski i rekomendacje wynikające z tych prac, uprzednio opisując najważniejsze dane i informacje, które doprowadziły do tych wyników. Białe księgi służą do edukowania ich odbiorców, by ułatwić im zrozumienie często skomplikowanych kwestii i podejmowanie decyzji związanych z omawianym tematem. Ze względu na tę funkcję, białe księgi nie powinny być zbyt szczegółowe i obszerne, by były zrozumiałe dla czytelników i możliwe do przeczytania.

 

 

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl