[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

baza wiedzy > Leksykon PR > Hasła

 

 

B-roll

B-roll - materiał filmowy lub dźwiękowy dotyczący programu lub wydarzenia PR przekazywany mediom wraz z materiałami prasowymi.

B-roll - w odróżnienieu od (zob.) VNR lub (zob.) EPK - najczęściej zawiera nieedytowane i niemontowane nagrania, które służyć mają dziennikarzom radiowym lub telewizyjnym jako cenny surowiec do autonomicznego stworzenia materiału informacyjnego, stosownie do potrzeb danego medium i koncepcji dziennikarza. W przypadku materiałów filmowych b-rolls najczęściej wykorzystywane są przez dziennikarzy do tzw. przebitek (obraz towarzyszący informacji czytanej przez dziennikarza telewizyjnego w materiale informacyjnym). W przypadku rozgłośni to najczęściej wypowiedzi osób ze strony autorów/zleceniodawców programu lub wydarzenia PR do wykorzystania przez dziennikarza w jego relacji radiowej.

 

 

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl