[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

baza wiedzy > Leksykon PR > Hasła

 

 

Ambasador

Ambasador (marki, idei, problemu) - osoba, najczęściej znana, popularna lub posiadająca uznany autorytet, która w kampaniach PR reprezentuje i przekazuje Kluczowe Przesłania tej kampanii.

 Osoba taka jest eksponowanym komunikatorem treści przedstawianych podczas kampanii PR. Jej autorytet lub popularność skupia i zwiększa zainteresowanie mediów, które są celem kampanii. Zaangażowanie znanej osoby jako Ambasadora zwiększa atrakcyjność przekazywanych treści i skuteczność ich dotarcia do końcowego odbiorcy (grup docelowych). Ambasadorowie marki/idei/problemu są wykorzystywani zarówno w kampaniach PR (np. Al Gore w akcji zwiększania świadomości zagrożeń związanych z tzw. efektem cieplarnianym) jak i w kampaniach reklamowych (np. Marek Kondrat jako główny bohater spotów reklamowych ING Bank Śląski).

 

 

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl